Starters

Wilt u een eigen bedrijf starten? Of bent u pas geleden begonnen met uw onderneming?
Bij het starten van een onderneming komt veel kijken. Het vinden van klanten, het kiezen van leveranciers, het maken van folders en visitekaartjes en ga zo maar door. En dan komen er ook nog allerlei administratieve zaken bij.
Het starten van een eigen onderneming kost veel tijd. Een goede start gaat vaak vergezeld van een duidelijk opgezet ondernemingsplan. Noodzakelijk voor het verkrijgen van een passende financiering en tevens geeft het een helder beeld van de opzet van uw plannen en de toekomstmogelijkheden van uw onderneming.

Ook op administratief gebied moeten tal van zaken worden geregeld. Variërend van de aanmelding bij de Belastingdienst, de inschrijving bij de Kamer van Koophandel tot het inrichten en bijhouden van de financiële administratie.

Wat kan Administratiekantoor Vermeer voor u betekenen?

  • Begeleiding bij het opstellen van het ondernemingsplan
  • Begeleiding van kredietaanvragen
  • Aanmelding bij de Belastingdienst
  • Aanvraag verklaring arbeidsrelatie (VAR)
  • Hulp bij opzetten van de eigen administratie
  • Advisering softwarepakket
AdminStarters