Iedere ondernemer heeft andere wensen. Bent u net gestart met uw onderneming of runt u de onderneming al tientallen jaren? Heeft u personeel in dienst of bent u ZZP’er? Verstuurt u op jaarbasis 10 of 1.000 verkoopfacturen? Leeft u in de digitale wereld of werkt u nog met de ouderwetse schoenendoos?
Administratiekantoor Vermeer biedt u met Vermeer online een maatwerkpakket dat past bij iedere ondernemer. Wij bieden twee standaard administratie mogelijkheden en vier extra pakketten. Een en ander allemaal conform uw wensen. Vermeer online werkt met een pas en paslezer in een beveiligde internetomgeving.
Standaard administratie mogelijkheden:
- Meekijken in de door administratiekantoor Vermeer gevoerde administratie
- Zelf boekhouden
De onderstaande extra pakketten zijn alleen mogelijk in combinatie met een van de standaard administratie mogelijkheden:
- Module voor factureren
- Module voor inlezen bankafschriften
- Extra administratie
- Extra gebruiker
Heeft u interesse in Vermeer online via Administratiekantoor Vermeer, neem dan contact met ons op. Wij kunnen u een demoversie zodat u snel bekend raakt me het pakket.